اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات12,842
تعداد مشاهده مقاله27,527,043
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,046,519
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
مهدی پندار; رضا خوش سیما; رضا ویسی. "سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 1, 1399, 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). 'سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), pp. 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 5(1): 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب