اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,407
تعداد مقالات11,615
تعداد مشاهده مقاله19,488,634
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,224,388
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
مهدی پندار; رضا خوش سیما; رضا ویسی. "سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 1, 1399, 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. (1399). 'سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), pp. 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162
پندار, مهدی, خوش سیما, رضا, ویسی, رضا. سنجش اثر بازاریابی چندحسی بر برندسازی مقصد گردشگری در شهر مشهد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 5(1): 35-50. doi: 10.22108/ue.2020.125322.1162


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.