شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. , 10(2), 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
حمید شاه بندرزاده; فروغ نبوی زاده; سپیده اسلمی; فاطمه خواجه. "کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی". , 10, 2, 1399, 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). 'کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی', , 10(2), pp. 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. , 1399; 10(2): 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب