شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
حمید شاه بندرزاده; فروغ نبوی زاده; سپیده اسلمی; فاطمه خواجه. "کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 2, 1399, 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). 'کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), pp. 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(2): 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب