اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,510
تعداد مقالات12,450
تعداد مشاهده مقاله24,655,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,414,132
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
حمید شاه بندرزاده; فروغ نبوی زاده; سپیده اسلمی; فاطمه خواجه. "کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 2, 1399, 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. (1399). 'کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), pp. 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939
شاه بندرزاده, حمید, نبوی زاده, فروغ, اسلمی, سپیده, خواجه, فاطمه. کاربرد نقشة شناختی فازی در شناسایی شاخص‌های مؤثر در حوزة بازاریابی جهانی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(2): 85-104. doi: 10.22108/nmrj.2020.119978.1939


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب