بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
سید دانیال بیدگلی; محمدصالح اولیاء; محمدتقی عیسایی; محمد حسین ابویی. "طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 2, 1399, 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). 'طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), pp. 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(2): 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب