اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,513
تعداد مقالات12,475
تعداد مشاهده مقاله24,709,487
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,427,904
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
سید دانیال بیدگلی; محمدصالح اولیاء; محمدتقی عیسایی; محمد حسین ابویی. "طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10, 2, 1399, 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. (1399). 'طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 10(2), pp. 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894
بیدگلی, سید دانیال, اولیاء, محمدصالح, عیسایی, محمدتقی, ابویی, محمد حسین. طراحی مدل اثرگذاری دانش مشتری بر عملکرد شرکت با استفاده از نظریة داده‌بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1399; 10(2): 63-84. doi: 10.22108/nmrj.2020.119377.1894


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب