اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,258
تعداد مقالات10,402
تعداد مشاهده مقاله14,188,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,943,533
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Vahid Hassani; Mohammad Khatib; Massoud Yazdani Moghaddam. "Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). 'Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.