زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
مصطفی زندی نسب; سید محمدباقر جعفری; مهدی فرمانی. "تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. (1398). 'تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711
زندی نسب, مصطفی, جعفری, سید محمدباقر, فرمانی, مهدی. تأثیر باندلینگ اجتماعی بر تشویق مصرف‌کنندگان به خرید بسته‌های آنلاین؛ مطالعة بستههای ترکیبی همراه اول. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 145-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.116526.1711


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب