برادران, وحید. (1398). انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
وحید برادران. "انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
برادران, وحید. (1398). 'انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358
برادران, وحید. انتخاب راهبرد بهینة بازاریابی در شرایط رقابتی با توسعة مدل تئوری بازی‌ها. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 107-124. doi: 10.22108/nmrj.2019.105781.1358


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب