رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
فریبرز رحیم نیا; یوسف رمضانی; سحر زرگران. "تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. (1398). 'تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423
رحیم نیا, فریبرز, رمضانی, یوسف, زرگران, سحر. تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 33-52. doi: 10.22108/nmrj.2019.106908.1423


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب