اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, بروجردیان, سپیده. (1398). بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 95-110. doi: 10.22108/nmrj.2019.108846.1552
بهاره اصانلو; سهیلا خدامی; سپیده بروجردیان. "بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1398, 95-110. doi: 10.22108/nmrj.2019.108846.1552
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, بروجردیان, سپیده. (1398). 'بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 95-110. doi: 10.22108/nmrj.2019.108846.1552
اصانلو, بهاره, خدامی, سهیلا, بروجردیان, سپیده. بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 8(4): 95-110. doi: 10.22108/nmrj.2019.108846.1552


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب