قاضی میرسعید, سیدپویا, عبدالوند, محمدعلی. (1397). نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 141-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.109226.1582
سیدپویا قاضی میرسعید; محمدعلی عبدالوند. "نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 141-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.109226.1582
قاضی میرسعید, سیدپویا, عبدالوند, محمدعلی. (1397). 'نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 141-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.109226.1582
قاضی میرسعید, سیدپویا, عبدالوند, محمدعلی. نقش محرّک‌های محیطی چندحسی در ارتقای تجربة درون‌فروشگاهی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 141-162. doi: 10.22108/nmrj.2019.109226.1582


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب