حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
ایمان حکیمی; محمد محمودی میمند. "تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1397, 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). 'تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(4): 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب