اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,268
تعداد مقالات10,478
تعداد مشاهده مقاله14,687,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,045,553
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
ایمان حکیمی; محمد محمودی میمند. "تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 4, 1397, 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. (1397). 'تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(4), pp. 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574
حکیمی, ایمان, محمودی میمند, محمد. تبیین نقش پیشایند جهت‌گیری‌های استراتژیک در توسعۀ ارتباطات یکپارچۀ بازاریابی و عملکرد برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(4): 131-148. doi: 10.22108/nmrj.2019.109131.1574


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.