کردنائیج, اسدالله, نجات, سهیل, شاهی, محبوبه. (1397). تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2018.105487.1340
اسدالله کردنائیج; سهیل نجات; محبوبه شاهی. "تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 3, 1397, 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2018.105487.1340
کردنائیج, اسدالله, نجات, سهیل, شاهی, محبوبه. (1397). 'تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(3), pp. 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2018.105487.1340
کردنائیج, اسدالله, نجات, سهیل, شاهی, محبوبه. تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(3): 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2018.105487.1340


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب