فیض, داود, شعبانی, عاطفه. (1397). بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. , 8(4), 45-68. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
داود فیض; عاطفه شعبانی. "بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان". , 8, 4, 1397, 45-68. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
فیض, داود, شعبانی, عاطفه. (1397). 'بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان', , 8(4), pp. 45-68. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335
فیض, داود, شعبانی, عاطفه. بررسی تاثیر اقدامات بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی؛ نوعی از استراتژی هک رشد بر تمایلات رفتاری و تبلیغات شفاهی مشتریان. , 1397; 8(4): 45-68. doi: 10.22108/nmrj.2018.105418.1335


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب