خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). , 7(4), 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
سهیلا خدامی; حسین نوروزی; مهسا مروتی شانجانی. "بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)". , 7, 4, 1396, 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. (1396). 'بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)', , 7(4), pp. 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095
خدامی, سهیلا, نوروزی, حسین, مروتی شانجانی, مهسا. بررسی عوامل تأثیرگذار بر استفادة مصرف‌کنندگان از تبلیغات موبایلی مبتنی بر نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT). , 1396; 7(4): 173-194. doi: 10.22108/nmrj.2018.101784.1095


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب