غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, کریم پور, احمد. (1396). تأثیر جان‌بخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفاده‌کنندگان خودروهای داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), 77-94. doi: 10.22108/nmrj.2017.104888.1304
سید مرتضی غیور باغبانی; مرتضی رجوعی; احمد کریم پور. "تأثیر جان‌بخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفاده‌کنندگان خودروهای داخلی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 4, 1396, 77-94. doi: 10.22108/nmrj.2017.104888.1304
غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, کریم پور, احمد. (1396). 'تأثیر جان‌بخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفاده‌کنندگان خودروهای داخلی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(4), pp. 77-94. doi: 10.22108/nmrj.2017.104888.1304
غیور باغبانی, سید مرتضی, رجوعی, مرتضی, کریم پور, احمد. تأثیر جان‌بخشی به نمانمانام (برند) بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شخصیت نمانام بر استفاده‌کنندگان خودروهای داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(4): 77-94. doi: 10.22108/nmrj.2017.104888.1304


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب