شفیعی, ساناز. (1396). عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع‌سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعة موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), 115-134. doi: 10.22108/nmrj.2017.21801
ساناز شفیعی. "عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع‌سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعة موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 2, 1396, 115-134. doi: 10.22108/nmrj.2017.21801
شفیعی, ساناز. (1396). 'عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع‌سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعة موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(2), pp. 115-134. doi: 10.22108/nmrj.2017.21801
شفیعی, ساناز. عوامل مؤثر بر مشارکت الکترونیک مشتریان در جمع‌سپاری و ارتقای عملکرد شرکت؛ مطالعة موردی: مدیران بازاریابی شهر اصفهان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(2): 115-134. doi: 10.22108/nmrj.2017.21801


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب