شهریاری, مهری, گل ارضی, غلامحسین. (1394). رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکت‌های بیمه. , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), 83-94.
مهری شهریاری; غلامحسین گل ارضی. "رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکت‌های بیمه". , 5, ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی, 1394, 83-94.
شهریاری, مهری, گل ارضی, غلامحسین. (1394). 'رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکت‌های بیمه', , 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی), pp. 83-94.
شهریاری, مهری, گل ارضی, غلامحسین. رضایت مشتری، عملکرد مالی و ارزش ایجادشده برای سهامداران در شرکت‌های بیمه. , 1394; 5(ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی): 83-94.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب