تیموری, هادی, شائمی, علی, حمیدی پور, شیوا, انصاری, آذرنوش. (1394). بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان. , 5(2), 73-86.
هادی تیموری; علی شائمی; شیوا حمیدی پور; آذرنوش انصاری. "بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان". , 5, 2, 1394, 73-86.
تیموری, هادی, شائمی, علی, حمیدی پور, شیوا, انصاری, آذرنوش. (1394). 'بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان', , 5(2), pp. 73-86.
تیموری, هادی, شائمی, علی, حمیدی پور, شیوا, انصاری, آذرنوش. بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان. , 1394; 5(2): 73-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب