سعیدا اردکانی, سعید, جهانبازی, ندا. (1394). تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), 53-72.
سعید سعیدا اردکانی; ندا جهانبازی. "تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 2, 1394, 53-72.
سعیدا اردکانی, سعید, جهانبازی, ندا. (1394). 'تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), pp. 53-72.
سعیدا اردکانی, سعید, جهانبازی, ندا. تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(2): 53-72.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب