اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,604
تعداد مقالات13,040
تعداد مشاهده مقاله28,557,498
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,360,364
کریمی, فرزاد. (1394). ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), 185-198.
فرزاد کریمی. "ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 2, 1394, 185-198.
کریمی, فرزاد. (1394). 'ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(2), pp. 185-198.
کریمی, فرزاد. ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(2): 185-198.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب