کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, نبی زاده, طاهره. (1390). ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), 79-98.
آذر کفاش پور; فریبرز رحیم نیا; طاهره نبی زاده. "ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 3, 1390, 79-98.
کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, نبی زاده, طاهره. (1390). 'ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), pp. 79-98.
کفاش پور, آذر, رحیم نیا, فریبرز, نبی زاده, طاهره. ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1390; 1(3): 79-98.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب