امیرشاهی, میراحمد, حیدرزاده, کامبیز, دبستانی, فاطمه. (1390). تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), 1-26.
میراحمد امیرشاهی; کامبیز حیدرزاده; فاطمه دبستانی. "تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 3, 1390, 1-26.
امیرشاهی, میراحمد, حیدرزاده, کامبیز, دبستانی, فاطمه. (1390). 'تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(3), pp. 1-26.
امیرشاهی, میراحمد, حیدرزاده, کامبیز, دبستانی, فاطمه. تأثیر نوگرایی مصرف‌کنندگان بر سبک‌های تصمیم‌گیری خرید. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1390; 1(3): 1-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب