شاه حسینی, محمدعلی, اخلاصی, امیر, رحمانی, کمال. (1390). ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار. , 1(3), 63-78.
محمدعلی شاه حسینی; امیر اخلاصی; کمال رحمانی. "ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار". , 1, 3, 1390, 63-78.
شاه حسینی, محمدعلی, اخلاصی, امیر, رحمانی, کمال. (1390). 'ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار', , 1(3), pp. 63-78.
شاه حسینی, محمدعلی, اخلاصی, امیر, رحمانی, کمال. ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار. , 1390; 1(3): 63-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب