اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,087
تعداد مقالات8,986
تعداد مشاهده مقاله8,291,122
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,287,346
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Vahid Hassani; Mohammad Khatib; Massoud Yazdani Moghaddam. "Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). 'Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.