اخبار و اعلانات

آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,108
تعداد مقالات9,137
تعداد مشاهده مقاله8,809,398
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,449,563
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Vahid Hassani; Mohammad Khatib; Massoud Yazdani Moghaddam. "Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 1, 1398, 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. (1398). 'Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(1), pp. 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470
Hassani, Vahid, Khatib, Mohammad, Yazdani Moghaddam, Massoud. Contributions of Kumaravadivelu’s Language Teacher Education Modular Model (KARDS) to Iranian EFL Language Institute Teachers’ Professional Identity. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(1): 75-102. doi: 10.22108/are.2019.117913.1470


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.