
تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,685 |
تعداد مقالات | 13,846 |
تعداد مشاهده مقاله | 32,752,977 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,948,520 |
1. | شناسنامه علمی شماره | |
صفحه 1-124 | ||
2. | مقایسه تأثیر یادگیری ترکیبی خطی و غیرخطی بر پیشرفت تحصیلی در درس علوم تجربی دانشآموزان پایة هفتم | |
صفحه 1-24 | ||
سیدعلی موسوی؛ سید عباس رضوی؛ غلامحسین رحیمی دوست | ||
3. | چارچوب مشارکت معلمان در نظام برنامهریزی درسی جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعة کیفی | |
صفحه 25-44 | ||
رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ مجید علی عسکری؛ محمدمهدی رضایی | ||
4. | بررسی تأثیر آموزش ترکیبی بر عملکرد تحصیلی و رضایت دانشجویان | |
صفحه 45-66 | ||
اعظم اسفیجانی | ||
5. | سواد مالی و ضرورت سنجش آن در نظام نوین آموزشی؛ مطالعة موردی شهرستان شهرضا | |
صفحه 67-86 | ||
آرمان روشندل؛ هادی امیری؛ مهدی طغیانی | ||
6. | تأثیرکمالگرایی و جهتگیری هدف بر اضطراب امتحان دانشآموزان متوسطه | |
صفحه 89-107 | ||
کامبیز کریمی؛ کیوان کاکابرایی؛ علی محمدی؛ قباد علی پناه | ||
7. | بررسی اثربخشی برنامة درسی هیجانمحور پیشدبستانی بر هوش هیجانی کودکان چهار تا شش سالة اصفهان | |
صفحه 108-124 | ||
لیلا سلطانی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ محمد رضا عابدی | ||