1.

چکیده و صفحات اول(سال 10، شماره 2)


2.

تحلیل عاملی استـراتژی‌های خـودرهبری و رابطه آن‌ها با عملکرد تحصیلی دانشجویان(مورد: دانشجویان دانشکده علوم و ادبیات دانشگاه بیرجند)

صفحه 1-20
مظفر الدین واعظی؛ ابراهیم مزاری؛ کبری خباره؛ علی مقدم‌زاده؛ عذرا شالباف

3.

مقایسه تأثیر الگوهای آموزش مستقیم و ساختارگرایی بر افزایش دانش تلفیق تکنولوژی دانشجو معلمان

صفحه 21-40
زهرا حسینی

4.

بررسی نقش واسطه اهداف پیشرفت در تأثیر نیاز به خاتمه بر تعلل ورزی تحصیلی

صفحه 41-60
احمد رستگار؛ سعید مظلومیان؛ محمدحسن صیف؛ رضا قربان‌جهرمی

5.

ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 61-80
زینب مظاهری؛ احمد صادقی

6.

بررسی نقش میانجی زورگویی و قربانی بودن در رابطه بین پیوند با مدرسه و عملکرد تحصیلی

صفحه 81-100
حسن خضری؛ صغری ابراهیمی قوام

7.

تأثیر آموزش رفتار جرأتمندانه برکیفیت زندگی در مدرسه و اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان دختر

صفحه 101-116
زهرا نادری نوبندگانی؛ مهرآور مؤمنی جاوید؛ سیمین حسینیان

8.

رابطه علّی بین کمال‎گرایی و هدف‏های پیشرفت با اضطراب امتحان با میانجیگری باورهای خودکارآمدی در دانش‏آموزان دبیرستانی

صفحه 117-143
امید غلامی؛ ذکراله مروتی؛ سیروس عالی پور بیرگانی؛ غلامحسین مکتبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب