پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. (1404). بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تاثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری. , (), -. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
رقیه پورحسن آنپار; معصومه حسین زاده شهری. "بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تاثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری". , , , 1404, -. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. (1404). 'بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تاثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری', , (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تاثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری. , 1404; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب