پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. (1404). بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تأثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری. , 15(1), 121-144. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
رقیه پورحسن آنپار; معصومه حسین زاده شهری. "بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تأثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری". , 15, 1, 1404, 121-144. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. (1404). 'بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تأثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری', , 15(1), pp. 121-144. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023
پورحسن آنپار, رقیه, حسین زاده شهری, معصومه. بازآفرینی برند، تجربه مشتری و تأثیر آن‌ها بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری. , 1404; 15(1): 121-144. doi: 10.22108/nmrj.2025.140614.3023


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب