روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. (1404). بررسی تاثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربه برند(مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد تهران). , (), -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
زهرا روشن آزاده; اسدالله کردناییج; فرشته منصوری مؤید. "بررسی تاثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربه برند(مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد تهران)". , , , 1404, -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. (1404). 'بررسی تاثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربه برند(مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد تهران)', , (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114
روشن آزاده, زهرا, کردناییج, اسدالله, منصوری مؤید, فرشته. بررسی تاثیر نوآوری برند بر طنین برند با نقش میانجی تجربه برند(مورد مطالعه مشتریان بانک پاسارگاد تهران). , 1404; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143214.3114


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب