بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. (1403). خوشه‌بندی محرک‌های موثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده فروشی همه کاناله. , (), -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
زینب بزرگ پور; محمد باشکوه اجیرلو; حسین رحیمی کلور; قاسم زارعی. "خوشه‌بندی محرک‌های موثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده فروشی همه کاناله". , , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. (1403). 'خوشه‌بندی محرک‌های موثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده فروشی همه کاناله', , (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111
بزرگ پور, زینب, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین, زارعی, قاسم. خوشه‌بندی محرک‌های موثر بر رفتار انتخاب کانال مشتریان در بستر خرده فروشی همه کاناله. , 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2025.143125.3111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب