ربانی محمدیه, فاطمه, عباسی گرجی, علیرضا, اکبری, محسن. (1403). تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. , 14(3), 155-178. doi: 10.22108/nmrj.2025.143307.3115
فاطمه ربانی محمدیه; علیرضا عباسی گرجی; محسن اکبری. "تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی". , 14, 3, 1403, 155-178. doi: 10.22108/nmrj.2025.143307.3115
ربانی محمدیه, فاطمه, عباسی گرجی, علیرضا, اکبری, محسن. (1403). 'تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی', , 14(3), pp. 155-178. doi: 10.22108/nmrj.2025.143307.3115
ربانی محمدیه, فاطمه, عباسی گرجی, علیرضا, اکبری, محسن. تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی. , 1403; 14(3): 155-178. doi: 10.22108/nmrj.2025.143307.3115


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب