متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. (1403). مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تغییرناپذیری جنسی. , (), -. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
عطیه متوسل; جلیل فتح آبادی; امید شکری. "مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تغییرناپذیری جنسی". , , , 1403, -. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. (1403). 'مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تغییرناپذیری جنسی', , (), pp. -. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498
متوسل, عطیه, فتح آبادی, جلیل, شکری, امید. مدل‌یابی روابط بین اهمال‌کاری تحصیلی، تنظیم هیجان و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان: آزمون تغییرناپذیری جنسی. , 1403; (): -. doi: 10.22108/ppls.2024.140381.2498


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب