دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1403). بازاریابی محاوره ای در صنعت بانکداری: بررسی تاثیر عوامل پذیرش دستیاران محاوره ای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
عادله دهقانی قهنویه; ناصر سیف اللهی انار; محمد باشکوه اجیرلو; قاسم زارعی. "بازاریابی محاوره ای در صنعت بانکداری: بررسی تاثیر عوامل پذیرش دستیاران محاوره ای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراک شده". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1403). 'بازاریابی محاوره ای در صنعت بانکداری: بررسی تاثیر عوامل پذیرش دستیاران محاوره ای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراک شده', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. بازاریابی محاوره ای در صنعت بانکداری: بررسی تاثیر عوامل پذیرش دستیاران محاوره ای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراک شده. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب