دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1403). بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده. , 14(3), 25-52. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
عادله دهقانی قهنویه; ناصر سیف اللهی انار; محمد باشکوه اجیرلو; قاسم زارعی. "بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده". , 14, 3, 1403, 25-52. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. (1403). 'بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده', , 14(3), pp. 25-52. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081
دهقانی قهنویه, عادله, سیف اللهی انار, ناصر, باشکوه اجیرلو, محمد, زارعی, قاسم. بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده. , 1403; 14(3): 25-52. doi: 10.22108/nmrj.2024.142269.3081


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب