سلطانی, محمود, رضوان, محمدتقی, مزروعی نصرآبادی, اسماعیل. (1403). مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله. , 14(2), 121-148. doi: 10.22108/nmrj.2024.142204.3078
محمود سلطانی; محمدتقی رضوان; اسماعیل مزروعی نصرآبادی. "مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله". , 14, 2, 1403, 121-148. doi: 10.22108/nmrj.2024.142204.3078
سلطانی, محمود, رضوان, محمدتقی, مزروعی نصرآبادی, اسماعیل. (1403). 'مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله', , 14(2), pp. 121-148. doi: 10.22108/nmrj.2024.142204.3078
سلطانی, محمود, رضوان, محمدتقی, مزروعی نصرآبادی, اسماعیل. مدل‌سازی و تحلیل سناریوی چالش‌های خلق رفتار هم‌آفرینی برند مشتری: تحلیلی بر راهبردهای مقابله. , 1403; 14(2): 121-148. doi: 10.22108/nmrj.2024.142204.3078


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب