کیاکجوری, داود, چریانی زنجانی, یاسمن. (1403). تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), 91-110. doi: 10.22108/ecs.2024.141064.1102
داود کیاکجوری; یاسمن چریانی زنجانی. "تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 2, 1403, 91-110. doi: 10.22108/ecs.2024.141064.1102
کیاکجوری, داود, چریانی زنجانی, یاسمن. (1403). 'تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(2), pp. 91-110. doi: 10.22108/ecs.2024.141064.1102
کیاکجوری, داود, چریانی زنجانی, یاسمن. تأثیر تبلیغات رسانه و دین‌داری اسلامی بر مشارکت در خیرات و وقف با در نظر گرفتن نقش میانجی نگرش خیران در میان خیران مدرسه‌ساز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; 2(2): 91-110. doi: 10.22108/ecs.2024.141064.1102


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب