Soodmand Afshar, Hassan, Donyaie, Shadi. (1403). Individual and collective reflective journals and EFL teachers’ professional development and identity construction. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/are.2024.140746.2244
Hassan Soodmand Afshar; Shadi Donyaie. "Individual and collective reflective journals and EFL teachers’ professional development and identity construction". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1403, -. doi: 10.22108/are.2024.140746.2244
Soodmand Afshar, Hassan, Donyaie, Shadi. (1403). 'Individual and collective reflective journals and EFL teachers’ professional development and identity construction', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/are.2024.140746.2244
Soodmand Afshar, Hassan, Donyaie, Shadi. Individual and collective reflective journals and EFL teachers’ professional development and identity construction. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; (): -. doi: 10.22108/are.2024.140746.2244


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب