الماسی فرد, محمد رسول, حسینی, سید فرهاد, کریمی, حسین. (1403). تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان. , 2(2), 73-90. doi: 10.22108/ecs.2024.139410.1076
محمد رسول الماسی فرد; سید فرهاد حسینی; حسین کریمی. "تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان". , 2, 2, 1403, 73-90. doi: 10.22108/ecs.2024.139410.1076
الماسی فرد, محمد رسول, حسینی, سید فرهاد, کریمی, حسین. (1403). 'تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان', , 2(2), pp. 73-90. doi: 10.22108/ecs.2024.139410.1076
الماسی فرد, محمد رسول, حسینی, سید فرهاد, کریمی, حسین. تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان. , 1403; 2(2): 73-90. doi: 10.22108/ecs.2024.139410.1076


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب