رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. (1403). بررسی نقش جهت‌گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست‌محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز. , 14(1), 147-164. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
حسین رحیمی; امیرحسین طاهری. "بررسی نقش جهت‌گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست‌محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز". , 14, 1, 1403, 147-164. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. (1403). 'بررسی نقش جهت‌گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست‌محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز', , 14(1), pp. 147-164. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. بررسی نقش جهت‌گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست‌محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز. , 1403; 14(1): 147-164. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب