رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. (1403). بررسی نقش جهت گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
حسین رحیمی; امیرحسین طاهری. "بررسی نقش جهت گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1403, -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. (1403). 'بررسی نقش جهت گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013
رحیمی, حسین, طاهری, امیرحسین. بررسی نقش جهت گیری استراتژیک بازاریابی سبز در پایداری زیست محیطی با نقش میانجی ظرفیت جذب و نوآوری سبز. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1403; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2024.140334.3013


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب