قاسمخانی, زهره, توحیدی, افسانه, تاشک, آناهیتا. (1402). رابطه هیجان‌های پیشرفت مثبت تحصیلی، هیجان‌های پیشرفت منفی تحصیلی، و راهبردهای یادگیری با نقش واسطه‌ای رضایتمندی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 31-56. doi: 10.22108/ppls.2024.137582.2422
زهره قاسمخانی; افسانه توحیدی; آناهیتا تاشک. "رابطه هیجان‌های پیشرفت مثبت تحصیلی، هیجان‌های پیشرفت منفی تحصیلی، و راهبردهای یادگیری با نقش واسطه‌ای رضایتمندی تحصیلی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1402, 31-56. doi: 10.22108/ppls.2024.137582.2422
قاسمخانی, زهره, توحیدی, افسانه, تاشک, آناهیتا. (1402). 'رابطه هیجان‌های پیشرفت مثبت تحصیلی، هیجان‌های پیشرفت منفی تحصیلی، و راهبردهای یادگیری با نقش واسطه‌ای رضایتمندی تحصیلی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 31-56. doi: 10.22108/ppls.2024.137582.2422
قاسمخانی, زهره, توحیدی, افسانه, تاشک, آناهیتا. رابطه هیجان‌های پیشرفت مثبت تحصیلی، هیجان‌های پیشرفت منفی تحصیلی، و راهبردهای یادگیری با نقش واسطه‌ای رضایتمندی تحصیلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 9(4): 31-56. doi: 10.22108/ppls.2024.137582.2422


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب