Gozali, Imelda, Fitriyah, Ima, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. (1402). Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), 71-102. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Imelda Gozali; Ima Fitriyah; Utami Widiati; Bambang Yudi Cahyono. "Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 4, 1402, 71-102. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Gozali, Imelda, Fitriyah, Ima, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. (1402). 'Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(4), pp. 71-102. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178
Gozali, Imelda, Fitriyah, Ima, Widiati, Utami, Cahyono, Bambang. Celebrating Mistakes: The Alignment of Assessment for Learning (AfL) and Motivational Strategy (MotS) in a Constrained Context. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 12(4): 71-102. doi: 10.22108/are.2024.139553.2178


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب