اعتمادی زاده, هدایت اله, نوری, علی. (1402). تحلیل و تبیین پایه‌های نظری و نوع جهت‌گیری نظریۀ کثرت‌گرایی شناختی به طراحی برنامۀ درسی. , 18(1), 109-132. doi: 10.22108/nea.2024.136474.1866
هدایت اله اعتمادی زاده; علی نوری. "تحلیل و تبیین پایه‌های نظری و نوع جهت‌گیری نظریۀ کثرت‌گرایی شناختی به طراحی برنامۀ درسی". , 18, 1, 1402, 109-132. doi: 10.22108/nea.2024.136474.1866
اعتمادی زاده, هدایت اله, نوری, علی. (1402). 'تحلیل و تبیین پایه‌های نظری و نوع جهت‌گیری نظریۀ کثرت‌گرایی شناختی به طراحی برنامۀ درسی', , 18(1), pp. 109-132. doi: 10.22108/nea.2024.136474.1866
اعتمادی زاده, هدایت اله, نوری, علی. تحلیل و تبیین پایه‌های نظری و نوع جهت‌گیری نظریۀ کثرت‌گرایی شناختی به طراحی برنامۀ درسی. , 1402; 18(1): 109-132. doi: 10.22108/nea.2024.136474.1866


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب