کرد, زهره, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. (1402). الگوی رابطۀ خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گر التزام و سرزندگی تحصیلی. , 18(2), 33-54. doi: 10.22108/nea.2023.136456.1863
زهره کرد; منیجه شهنی ییلاق; علیرضا حاجی یخچالی. "الگوی رابطۀ خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گر التزام و سرزندگی تحصیلی". , 18, 2, 1402, 33-54. doi: 10.22108/nea.2023.136456.1863
کرد, زهره, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. (1402). 'الگوی رابطۀ خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گر التزام و سرزندگی تحصیلی', , 18(2), pp. 33-54. doi: 10.22108/nea.2023.136456.1863
کرد, زهره, شهنی ییلاق, منیجه, حاجی یخچالی, علیرضا. الگوی رابطۀ خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان: نقش میانجی‌گر التزام و سرزندگی تحصیلی. , 1402; 18(2): 33-54. doi: 10.22108/nea.2023.136456.1863


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب