نادری بنی, ناهید, کرمی, حسین, قضاوی, منصوره. (1402). رویکرد آمیخته در شناسایی نقش‌های راهبران آموزشی و تأثیرشان بر بهبود فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 18(2), 55-78. doi: 10.22108/nea.2023.134827.1820
ناهید نادری بنی; حسین کرمی; منصوره قضاوی. "رویکرد آمیخته در شناسایی نقش‌های راهبران آموزشی و تأثیرشان بر بهبود فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 18, 2, 1402, 55-78. doi: 10.22108/nea.2023.134827.1820
نادری بنی, ناهید, کرمی, حسین, قضاوی, منصوره. (1402). 'رویکرد آمیخته در شناسایی نقش‌های راهبران آموزشی و تأثیرشان بر بهبود فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 18(2), pp. 55-78. doi: 10.22108/nea.2023.134827.1820
نادری بنی, ناهید, کرمی, حسین, قضاوی, منصوره. رویکرد آمیخته در شناسایی نقش‌های راهبران آموزشی و تأثیرشان بر بهبود فرایند یاددهی‌ـ‌یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 18(2): 55-78. doi: 10.22108/nea.2023.134827.1820


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب