عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1402). ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
فاطمه عسکری; مریم نکویی زاده; علیرضا امینی. "ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. (1402). 'ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887
عسکری, فاطمه, نکویی زاده, مریم, امینی, علیرضا. ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 85-108. doi: 10.22108/nmrj.2023.137483.2887


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب