اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,510
تعداد مقالات12,450
تعداد مشاهده مقاله24,655,795
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,414,127
موقر, مرتضی, امامقلی زاده, سعید, صاحب الداری, مینو. (1402). بازاریابی تاثیرگذار: شناسایی و تبیین تاثیرات روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بر مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2023.137087.2873
مرتضی موقر; سعید امامقلی زاده; مینو صاحب الداری. "بازاریابی تاثیرگذار: شناسایی و تبیین تاثیرات روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بر مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2023.137087.2873
موقر, مرتضی, امامقلی زاده, سعید, صاحب الداری, مینو. (1402). 'بازاریابی تاثیرگذار: شناسایی و تبیین تاثیرات روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بر مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2023.137087.2873
موقر, مرتضی, امامقلی زاده, سعید, صاحب الداری, مینو. بازاریابی تاثیرگذار: شناسایی و تبیین تاثیرات روانشناختی اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی بر مصرف‌کنندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه مازندران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2023.137087.2873


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب