شریعت نژاد, علی, موسوی زاده, سیده مریم, میر, سعید. (1402). شناخت و فهم پدیدۀ قبیلهگرایی برند، تحلیل عناصر پیشایندی و پسایندی با روش ‏FCM ‏(مطالعۀ موردی: شرکتهای صنعت پوشاک)‏. , 13(2), 23-42. doi: 10.22108/nmrj.2023.135543.2786
علی شریعت نژاد; سیده مریم موسوی زاده; سعید میر. "شناخت و فهم پدیدۀ قبیلهگرایی برند، تحلیل عناصر پیشایندی و پسایندی با روش ‏FCM ‏(مطالعۀ موردی: شرکتهای صنعت پوشاک)‏". , 13, 2, 1402, 23-42. doi: 10.22108/nmrj.2023.135543.2786
شریعت نژاد, علی, موسوی زاده, سیده مریم, میر, سعید. (1402). 'شناخت و فهم پدیدۀ قبیلهگرایی برند، تحلیل عناصر پیشایندی و پسایندی با روش ‏FCM ‏(مطالعۀ موردی: شرکتهای صنعت پوشاک)‏', , 13(2), pp. 23-42. doi: 10.22108/nmrj.2023.135543.2786
شریعت نژاد, علی, موسوی زاده, سیده مریم, میر, سعید. شناخت و فهم پدیدۀ قبیلهگرایی برند، تحلیل عناصر پیشایندی و پسایندی با روش ‏FCM ‏(مطالعۀ موردی: شرکتهای صنعت پوشاک)‏. , 1402; 13(2): 23-42. doi: 10.22108/nmrj.2023.135543.2786


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب