ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, لالجینی, محسن. (1402). تبیین ابعاد مدیریت احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی با کاربست فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 1-28. doi: 10.22108/amf.2023.137559.1797
وحید ناصحی فر; زهره دهدشتی شاهرخ; محمد تقی تقوی فرد; محسن لالجینی. "تبیین ابعاد مدیریت احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی با کاربست فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1402, 1-28. doi: 10.22108/amf.2023.137559.1797
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, لالجینی, محسن. (1402). 'تبیین ابعاد مدیریت احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی با کاربست فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 1-28. doi: 10.22108/amf.2023.137559.1797
ناصحی فر, وحید, دهدشتی شاهرخ, زهره, تقوی فرد, محمد تقی, لالجینی, محسن. تبیین ابعاد مدیریت احساسات مشتریان خدمات مدیریت دارایی با کاربست فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 11(4): 1-28. doi: 10.22108/amf.2023.137559.1797


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب