هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند. , 13(1), 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
نرگس هزاری; محسن اکبری; میلاد هوشمند چایجانی. "بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند". , 13, 1, 1402, 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). 'بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند', , 13(1), pp. 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند. , 1402; 13(1): 177-196. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب