اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,514
تعداد مقالات12,478
تعداد مشاهده مقاله24,739,234
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,433,043
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). بررسی تاثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
نرگس هزاری; محسن اکبری; میلاد هوشمند چایجانی. "بررسی تاثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از برند". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. (1402). 'بررسی تاثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از برند', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857
هزاری, نرگس, اکبری, محسن, هوشمند چایجانی, میلاد. بررسی تاثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از برند. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136762.2857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب