اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,203
تعداد مشاهده مقاله23,241,277
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,021,596
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). تحلیلی بر شخصیت مردانه و زنانه برند و ارزش ویژه برند مشتری محور در صفحات اینستاگرام محصولات مصرفی تند گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
سید مسلم هاشمی; سید حمید خداداد حسینی; اسدالله کردناییج; افسانه کامران. "تحلیلی بر شخصیت مردانه و زنانه برند و ارزش ویژه برند مشتری محور در صفحات اینستاگرام محصولات مصرفی تند گردش". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. (1402). 'تحلیلی بر شخصیت مردانه و زنانه برند و ارزش ویژه برند مشتری محور در صفحات اینستاگرام محصولات مصرفی تند گردش', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747
هاشمی, سید مسلم, خداداد حسینی, سید حمید, کردناییج, اسدالله, کامران, افسانه. تحلیلی بر شخصیت مردانه و زنانه برند و ارزش ویژه برند مشتری محور در صفحات اینستاگرام محصولات مصرفی تند گردش. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2023.134784.2747


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب