اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,200
تعداد مشاهده مقاله23,224,001
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,018,849
Dousti, Masoumeh, Amirian, Zahra. (1402). Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the COVID-19 Pandemic. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Masoumeh Dousti; Zahra Amirian. "Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the COVID-19 Pandemic". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Dousti, Masoumeh, Amirian, Zahra. (1402). 'Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the COVID-19 Pandemic', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Dousti, Masoumeh, Amirian, Zahra. Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the COVID-19 Pandemic. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب