Dousti, Masoumeh ‎, Amirian ‎, Zahra. (1402). Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity ‎Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the ‎COVID-19 Pandemic‎. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), 85-132. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Masoumeh ‎ Dousti; Zahra Amirian ‎. "Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity ‎Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the ‎COVID-19 Pandemic‎". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12, 2, 1402, 85-132. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Dousti, Masoumeh ‎, Amirian ‎, Zahra. (1402). 'Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity ‎Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the ‎COVID-19 Pandemic‎', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 12(2), pp. 85-132. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038
Dousti, Masoumeh ‎, Amirian ‎, Zahra. Construction and Validation of EFL Teachers’ Professional Identity ‎Perception Inventory of Technology-Enhanced Instructions during the ‎COVID-19 Pandemic‎. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 12(2): 85-132. doi: 10.22108/are.2023.136213.2038


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب