اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,486
تعداد مقالات12,203
تعداد مشاهده مقاله23,241,320
تعداد دریافت فایل اصل مقاله10,021,604
نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. (1402). توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه های اثرگذار برکیفیت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای الکترونیک. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
هانیه نباتی پور; صبا صارمی نیا. "توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه های اثرگذار برکیفیت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای الکترونیک". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1402, -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. (1402). 'توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه های اثرگذار برکیفیت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای الکترونیک', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816
نباتی پور, هانیه, صارمی نیا, صبا. توسعه و ارزیابی چارچوب مفهومی مؤلفه های اثرگذار برکیفیت ارتباط با مشتری در کسب وکارهای الکترونیک. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; (): -. doi: 10.22108/nmrj.2023.136013.2816


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب