اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,040
تعداد مشاهده مقاله22,365,633
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,808,774
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). تاثیر بازاریابی سیاسی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), -. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
پیمان اکبری; امیر احمدی; مهدی حریری. "تاثیر بازاریابی سیاسی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, , , 1401, -. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). 'تاثیر بازاریابی سیاسی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, (), pp. -. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. تاثیر بازاریابی سیاسی از طریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; (): -. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب