اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
پیمان اکبری; امیر احمدی; مهدی حریری. "تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1401, 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). 'تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(4): 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب