اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. , 11(4), 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
پیمان اکبری; امیر احمدی; مهدی حریری. "تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران". , 11, 4, 1401, 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. (1401). 'تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران', , 11(4), pp. 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867
اکبری, پیمان, احمدی, امیر, حریری, مهدی. تأثیر بازاریابی سیاسی ازطریق شبکه‌های اجتماعی بر وفاداری شرکت‌کنندگان در انتخابات از منظر حقوق جمهوری اسلامی ایران. , 1401; 11(4): 27-48. doi: 10.22108/srspi.2023.136000.1867


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب